Inici Esports Comença la XX edició del Torneig Internacional de tennis ITF World Tennis...

Comença la XX edició del Torneig Internacional de tennis ITF World Tennis Tour Autolica Mercedes Benz 2019

A primera hora del matí d’avui dilluns 8 d’abril, al Club Tennis Reus Monterols, ja s’hi respirava un ambient tenístic amb la presencia dels jugadors internacionals que des de les 9.30 h han començat a disputar els primers partits de la fase prèvia del Torneig ITF World Tennis Tour Autolica Mercedes Benz.

Durant el dia d’avui, els jugadors inscrits a la fase prèvia disputaran els partits de classificació per que els vuit millors jugadors puguin accedir al quadre final de 32 en el que s’hi veuran a molts bons tennistes, entre ells, Ivan Gakhov, cap de sèrie número 1 i 380 del rànquing mundial, Pol Toledo o Eduard Esteve, entre altres.

Cal destacar la participació dels jugadors del Club, Jordi Garcia Mestre i Arnau Santillana a la fase prèvia.

Fins ara s’ha pogut veure molt bon tennis i el Club restarà obert a tothom durant tot el torneig per qui vulgui venir a disfrutar dels partits.

Per tal de seguir les últimes novetats, classificacions i ordres de joc es pot consultar la web del Club Tennis Reus Monterols o a les seves xarxes socials.

Rate this post