Inici Actualitat L’obra d’art digital ‘Impuls i traçat’

L’obra d’art digital ‘Impuls i traçat’

REDESSA i la NEWART foundation han presentat “Impuls i traçat”, l’obra d’art digital concebuda com un dels elements commemoratius del 30è aniversari de REDESSA. La peça representa l’impuls emprenedor, la innovació i la capacitat de generació d’oportunitats que defineixen la trajectòria de REDESSA i de la seva comunitat empresarial.

L’acte de presentació s’ha celebrat al vestíbul del centre d’empreses de REDESSA Tecno, al Parc Tecnològic i d’Innovació del Tecnoparc de Reus, amb la presència de l’autora de l’obra, Anna Carreras; del president de la NEWART foundation, Andreu Rodríguez; i del regidor de Promoció Econòmica, Innovació i Coneixement i conseller delegat de REDESSA, Josep Baiges.  

“Impuls i traçat” ha estat creada de manera col·laborativa amb una representació d’empreses de la Comunitat REDESSA, que van participar en la sessió de treball conduïda per la mateixa autora de l’obra i que va servir per aportar reflexions vinculades a la innovació, els itineraris emprenedors i la força de la comunitat, que posteriorment es van integrar en el procés creatiu. La instal·lació, projectada en tres pantalles de 75’’, es renova constantment, ja que està generada per algoritmes i per tant, cada visualització és única.

Des de REDESSA, el regidor de Promoció Econòmica, Innovació i Coneixement i conseller delegat de REDESSA, Josep Baiges, ha explicat que “A REDESSA entenem la tecnologia com un element transversal, que va més enllà de l’àmbit empresarial i que també serveix per expressar-se de manera creativa i artística. Incorporar una obra digital al nostre ecosistema empresarial reflecteix aquesta mirada oberta i ens ajuda a reforçar la imatge de Reus com a ciutat innovadora”.

Per la seva banda, el president de la NEWART foundation, Andreu Rodríguez, ha explicat que “La col·laboració de les entitats públiques amb la NEWART foundation és un factor clau per al desenvolupament de la missió cultural i social de la fundació. L’acte celebrat a REDESSA posa de manifest aquesta cooperació dins d’un projecte de recerca a llarg termini. De manera destacada, la participació de l’artista Anna Carreras exemplifica aquesta sinergia: la seva implicació i actitud col·laborativa han estat fonamentals en el procés i han donat com a resultat una obra de gran qualitat artística que reflecteix plenament els valors i objectius del projecte.”

Rate this post