Inici La Guia del Camp La Canonja renova la seva imatge corporativa

La Canonja renova la seva imatge corporativa

L’Ajuntament de la Canonja ha presentat la seva nova imatge corporativa i la futura web municipal, en el marc d’un projecte de modernització que busca unificar la identitat visual del consistori i millorar la comunicació amb la ciutadania.

La nova marca deixa enrere l’ús de l’escut del municipi com a logotip habitual i aposta per una identitat pròpia, reservant aquest símbol històric i tradicional per a usos protocol·laris i institucionals. El nou logotip, dissenyat per l’empresa Garamond, s’inspira en la façana de l’Ajuntament i transmet la idea d’“una casa oberta a tothom”, vinculada als valors de proximitat, transparència i servei públic.

El regidor de Comunicació, Salvador Ferré, ha destacat que el canvi respon a la necessitat de “tenir una identitat clara i coherent amb una administració moderna i propera”. Segons Ferré, aquesta renovació, que s’aplicarà gradualment, també permet “ordenar i professionalitzar la comunicació de l’ens municipal i projectar-lo millor cap a l’exterior”.

Des de Garamond apunten que el projecte ha buscat crear “una identitat visual sòlida i flexible, capaç d’adaptar-se a tots els canals”, amb una imatge “reconeixible i contemporània, però també arrelada al municipi”. El nou sistema visual s’acompanya d’una web municipal completament renovada, que millora l’accessibilitat i la usabilitat i facilita l’accés a tràmits, serveis i continguts. La plataforma, adaptada a dispositius mòbils, tauletes i ordinadors, incorpora també traducció automàtica a diversos idiomes i compleix els criteris d’accessibilitat actuals.

Aquesta actualització, que es farà efectiva en dues o tres setmanes, respon, a més, a la necessitat de migrar el sistema actual després de la finalització del servei de hosting de la Diputació.

Rate this post

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.