Inici La Guia del Camp 29a Trobada de la Gent Gran de la Conca de Barberà

29a Trobada de la Gent Gran de la Conca de Barberà

El passat diumenge 20 de setembre va tenir lloc la XXIX Trobada de la Gent Gran de la Conca de Barberà, que es va dur a terme al municipi de l’Espluga de Francolí. Enguany ha estat organitzada per l’Associació de Jubilats i Pensionistes del municipi, amb la col·laboració de l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí i l’Àrea d’Igualtat, Migracions i Acció Comunitària del Consell Comarcal de la Conca de Barberà.

Van participar de la festa 253 persones de diversos municipis de la comarca, que van gaudir d’un dia festiu, cultural i lúdic. Com cada any es va disposar d’un autocar per afavorir la participació i facilitar el trasllat a les persones que ho necessitessin.

La Trobada es va iniciar a les 10.30 hores amb un esmorzar al Jardí dels Francolins, amenitzat amb música en directe. Van donar la benvinguda la presidenta de l’Associació, Montse Perejuan; la regidora d’Igualtat, Sara Pere; l’alcalde Josep Maria Vidal, i el president del Consell Consultiu de la Gent Gran, i actual president del Consell Comarcal, Jaume Fornés. 

Al migdia es va visitar la Cooperativa Agrícola Celler del municipi i seguidament va tenir lloc el tradicional dinar de germanor al Pavelló del Casal, per acabar amb el ball amenitzat amb música en directe, a les 18.30 hores. Aquest esdeveniment, que és una tradició entre les persones sèniors de la comarca, té el seu origen en el Consell Consultiu Comarcal de la Gent Gran de la Conca de Barberà, constituït per les deu entitats de persones jubilades de la comarca.

Rate this post

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.