Inici La Guia del Camp Festes de Sant Josep a Miami Platja

Festes de Sant Josep a Miami Platja

Miami Platja ja ho té tot preparat per celebrar les Festes de Sant Josep, que tindran lloc del 18 al 22 de març, amb una programació variada i coordinada per l’Ajuntament de Mont-roig del Camp que inclou espectacles, activitats familiars, música en directe i propostes gastronòmiques pensades per a tots els públics.

Entre els actes més destacats hi ha l’espectacle d’hipnosi amb Toni Pons, els monòlegs d’humor, el concert tribut a Fito & Fitipaldis, la tarda infantil i el tradicional arròs de Sant Josep, una de les activitats més participatives de la festa. Per assistir a diversos espectacles caldrà fer reserva prèvia d’entrada a través de la plataforma municipal eAgora (també es pot descarregar gratuïtament a Google Play i Apple Store).

Les festes començaran el dimecres 18 de març a les 19 h al parc de les Oliveres amb el pregó de Festa Major, que anirà a càrrec d’Antonia i Maria Dolors Boquera, membres de dues de les primeres famílies que van establir negocis a Miami Platja. L’acte comptarà també amb l’actuació del Coro Rociero Arena del Camino i es repartirà coca de sucre i cava entre els assistents.

Activitats familiars i cultura popular
El programa continuarà el dijous 19 de març, el dia pròpiament de la Festa Major, amb diverses activitats al llarg del dia. A les 11.30 h tindran lloc les matinades amb cercavila de la xaranga Bandthemarxa pel passeig
de les Cales. Tot seguit hi haurà vermut i musclada popular, amenitzats pel grup Ddivas, amb versions musicals en directe.

A la tarda, la plaça de Jaén acollirà la tarda familiar a partir de les 16 h, amb jocs, bombolles, tallers creatius i activitats per als més petits. A les 18 h es podrà gaudir d’un espectacle de màgia pensat per a públic familiar. La jornada es completarà amb un taller de bachata i salsa a les 20 h al Centre Polivalent, amb els professors Álvaro Pradas i Sara Fuentes.

Humor i espectacle d’hipnosi
El divendres 20 de març començarà amb ambient festiu amb el correbars a partir de les 18 h a l’avinguda Barcelona, amb l’acompanyament de la xaranga Suquet Calero.

Un dels plats forts del programa arribarà a les 22 h al Poliesportiu Municipal, amb l’espectacle d’hipnosi del mentalista Toni Pons, considerat un dels hipnotitzadors més prestigiosos del moment. L’obertura de portes serà a les 21.30 h.

El dissabte 21 de març serà una de les jornades centrals de la festa. Al matí, a les 11 h a la plaça de Jaén, tindrà lloc una marató de country i line dance organitzada per l’associació Line Dance & Country Mont-roig Miami. A les 12 h a la plaça del Cinquantenari se celebrarà el dinar popular amb l’arròs de Sant Josep, on les colles participants competiran per elaborar el millor arròs. Les inscripcions es poden fer a través d’eAgora.

La jornada continuarà a partir de les 15.30 h amb música en directe del grup Los Gitanets, que oferiran un repertori de rumba. Durant la tarda també hi haurà activitats infantils amb inflables i Laser Tag, així com una trobada gegantera amb la participació dels Gegants del barri dels 6 Carrers de Mont-roig del Camp i Lluna Roja.

Al vespre, la festa continuarà amb versions de pop i rock amb el grup Fan Boys, i a les 23 h al Poliesportiu Municipal tindrà lloc el concert tribut a Fito & Fitipaldis, amb els grans èxits del rock estatal. La nit acabarà amb sessió de DJ amb TT Corne, Pau Llovera i Óscar Sánchez.

Rollin’ Fest i activitats esportives
Les festes es tancaran el diumenge 22 de març amb el Rollin’ Fest al parc Lili Álvarez, una jornada dedicada a l’skate i l’scooter que començarà a partir de les 9 h. Durant el matí hi haurà competicions i activitats, així com concert del grup Con Duende & Compás a les 13 h i sessió musical amb DJ Gizzi a la tarda.

Rate this post