Finalistes dels Premis CRIT

La primera edició dels Premis CRIT ha posat punt final a la selecció de candidatures i ha presentat el seu llistat de finalistes. A partir de les propostes, un jurat professional format per tretze experts del sector ha estat l’encarregat de seleccionar cinc finalistes per cada categoria, els quals optaran a ser els guardonats en quinze categories diferents. L’entrega de premis se celebrarà el pròxim divendres 20 de juny al Teatre Nacional de Catalunya en una celebració que reunirà a gran part dels creadors dels diversos territoris de parla catalana.

Entre els finalistes trobem a creadores, creadors i projectes destacats en el panorama actualcom Juliana Canet (@julianacanet), Laura Zurriaga (@croquetadexocolata), Fran Tudela (@cabrafotuda), Cèlia Espanya (@celiaespanya), Kajol Escútia (@kajol.dynbcn), Sacha Kruithof Perelló (@sachakruithof), Jacint Carafí (@cintet), Pau Joanmiquel (@paujoanmiquel), Maria Vallespí (2mariavallespi), Rixi Barberà (@alegriadepoble), Joan Salvador (@parlarsmallorquins), Sonia Suamor (@mitjacatalana), Marta Garriga (@sexpsologa), Arnar Fabra, Clàudia Galan i Bernal Molero (@explicat), Georgina Mollà (@jorjamolla), Laura Grau (@laura._grau), Julen Gerrikabeitia (@julen_music), Ame Soler (@tres.voltes.rebel), Constança Ramis (@co.torrita), Guillem Tarrés (@guillemtarres), el projecte La Turra, l’Arrabassada, La Sotana, Anam Fent, algunes campanyes com “Gent de Merda x les Males Decisions”, i “La Calçotada” de Figa Flawas o alguns projectes com “Del Poble al Món” de l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació o Déus i Simis, entre altres. Consulta tots els finalistes aquí.

Les categories premiades estan dividides sota les seccions General i Temàtiques. Les categories generals són: Millor projecte de l’any, Millor creador/a de l’any, Projecte més innovador, Millor campanya digital, i Creador/a emergent de l’any. D’altra banda, les temàtiques engloben: Entreteniment, Informació i actualitat, Divulgació científica, Art i Cultura, Compromís social, Esports, Llengua, Gastronomia, Humor, i Estil de vida.

Vota pel teu vídeo preferit per Millor vídeo de l’any!

El públic també és un element clau en aquesta edició, ja que té l’oportunitat de votar per la seva proposta preferida en la categoria de Millor vídeo de l’any. Les votacions estaran obertes des d’aquest dilluns 9 de juny fins al 18 de juny. Per a poder votar s’ha d’entrar a la web www.premiscrit.cat i seleccionar el vídeo escollit.

Per a més informació sobre els Premis CRIT els interessats poden visitar el lloc web oficial 

Rate this post