Inici La Guia del Camp Viamed col·labora amb la Fundació Aladina

Viamed col·labora amb la Fundació Aladina

L’Hospital Viamed Monegal commemora el Dia Internacional del Càncer Infantil amb una campanya de sensibilització i suport als infants i adolescents que lluiten contra el càncer. L’hospital s’ha sumat aquesta setmana al “Pañuelo Challenge” per donar visibilitat a aquesta malaltia i conscienciar la societat sobre el seu impacte.

Es tracta d’una campanya promoguda per la Fundació Aladina, una entitat que treballa per oferir assistència integral a aquests pacients i a les seves famílies a través de programes de suport emocional, material i psicològic, així com amb intervencions a hospitals.
Aquesta iniciativa solidària, que se celebra amb motiu del Dia Internacional del Càncer Infantil, busca sensibilitzar la població, generant empatia i suport als infants i adolescents que enfronten aquesta malaltia, així com a les seves famílies i cuidadors.

Durant aquests dies, el personal de l’hospital s’ha unit al repte compartint fotografies on apareixen amb un mocador al cap en senyal de solidaritat. A més d’aquesta acció simbòlica i com a mostra del seu compromís, Viamed ha contribuït, un any més, a la recaptació de fons per a la lluita contra el càncer infantil amb la compra de mocadors solidaris de la Fundació Aladina.

5/5 - (1 vote)