Inici La Guia del Camp LA GRAN FESTA DE LA CALÇOTADA 2020

LA GRAN FESTA DE LA CALÇOTADA 2020

Festa de la calçotada

El diumenge 26 de gener Valls acollirà la GRAN FESTA DE LA CALÇOTADA, una diada festiva, popular i promocional entorn del calçot que impregna els carrers i places de Valls d’un marcat tipisme i bullícia. La jornada comptarà amb un variat programa d’actes tradicionals, festius i concursos relacionats amb el calçot: cercaviles, demostracions de coure calçots a la graella, concursos de cultivadors de calçots, d’elaboració de salsa de la calçotada i de menjar calçots i altres degustacions.

Programa:

10.00 h a 14.00 h, a la plaça El Pati, l’Espai del vi de la DO Tarragona. Espai de venda i degustació de vins amb la presència de cellers i cooperatives adscrites a la DO Tarragona.

10.00 h, a la plaça de l’Oli, començament de les demostracions de coure calçots a la graella.

10.30 h, a la plaça del Blat, 33è Concurs de cultivadors de calçots i 29è Concurs de salsa de la calçotada. També 4a Demostració de salsa de la calçotada per a celíacs.

12.30 h, des de la plaça del Blat, cercavila de la Gran Festa de la Calçotada.

13.00 h. a la plaça El Pati, 35è Concurs de menjar calçots. Concurs per saber qui menja més calçots, en un temps determinat. Per participar-hi, cal inscriure-s’hi prèviament. A l’inici del concurs, les Colles Joves i Vella dels Xiquets de Valls, enlairaran els seus pilars.

14.00 h. a la plaça El Pati, lliurament dels premis del 33è Concurs de Cultivadors de Calçots, 29è Concurs de Salsa de la Calçotada de Valls i 35è Concurs de Menjar Calçots.    

Rate this post