‘Cuba 1996’ de Teresa Aragonés

L’artista Teresa Aragones presentarà la seva nova exposició a la Galeria Antoni Pinyol, ubicada al carrer del Vidre 11 de Reus.
I com era l’obra de Cuba 1996? Intimista com sempre, estèticament impecable, rebel perquè no li agradaven les manques de llibertat que veia al seu voltant -encara vivia Fidel Castro- energètica i poètica alhora, inspirada pel jazz de Miles Davis -sobretot pel disc Kind of Blue-, i per lletres de l Último de la Fila.
La Mecedora, El zapato, Manisero, Over you, Has cortado mis alas!… fins a quinze peces originals. Són collages i pintures que representen una continuïtat de materials, estètica i contingut amb la producció actual de l’autora. Per al collage va utilitzar tècniques mixtes tot ajuntant papers transparents amb ceres naturals, silicones, cordills, i el material més entranyable: fruits i llegums deshidratats que ens transporten a l’exuberància suau del Carib intens.

Rate this post

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.