Inici Exposicions ‘Declara la guerra a la fam’ a Cambrils

‘Declara la guerra a la fam’ a Cambrils

L’Ateneu Juvenil de Cambrils acull, del 14 al 30 d’octubre, l’exposició “Declara la guerra a la fam”, organitzada per Mans Unides Tarragona i l’Ajuntament de Cambrils, amb el suport de la Diputació de Tarragona. 

La mostra, formada per 12 roll-ups, posa de manifest la relació existent entre la fam, la pobresa, la desigualtat i els conflictes armats. A través d’imatges i testimonis reals, l’exposició mostra com la violència agreuja la inseguretat alimentària i impedeix el desenvolupament de milions de persones arreu del món. 

Alhora, presenta diferents projectes de cooperació internacional impulsats per Mans Unides en països d’Àfrica, Àsia i Amèrica Llatina, centrats en l’accés a l’aigua, la salut, l’educació i l’empoderament de les comunitats més vulnerables. 

La inauguració de l’exposició tindrà lloc el dia 14 d’octubre a les 19h , i comptarà amb la participació de la regidora de Nova ciutadania i  Benestar Social,  Mar España de l’Ajuntament de Cambrils, i la presidenta delegada de Mans Unides a Tarragona, Teresa Feliu.  

Amb aquesta iniciativa, Mans Unides vol sensibilitzar la ciutadania sobre les causes estructurals de la fam i promoure el compromís per construir societats més justes, solidàries i en pau. 

L’exposició es podrà visitar a l’Ateneu Juvenil de Cambrils, amb entrada lliure.

Rate this post

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.