Inici Esports El regatista del Club Nàutic Cambrils, Jordi Xammar, campió de la Copa...

El regatista del Club Nàutic Cambrils, Jordi Xammar, campió de la Copa del Món en 470 disputada a Miami

  • El regatista del Club tanca una setmana plena d’èxits després de convertir-se divendres en Millor Navegant de l’Any 2018 en els premis entregats per la Federació Catalana de Vela
  • En el campionat també hi van participar les regatistes del Club Carla i Marta Munté en la classe 49erFX i Món Cañellas en la classe Làser Standard

El regatista del Club Nàutic Cambrils, Jordi Xammar i el seu company d’equip, Nico Rodríguez, es proclamaven ahir campions del món en 470 en la World Cup Series disputada a Miami la setmana passada. Xammar va arribar a la fase de la Medal Race com a líder, després de la penalització imposada als suecs Anton Dahlberg i Frederik Bergsrtom per una desqualificació en la segona regata del dissabte que els va fer baixar al segon lloc quedant-se a 4 punts de l’equip del regatista del Club.

Cal destacar la importància i dificultat d’aquest campionat en el que hi han participat 665 regatistes, de 62 països d’arreu del món i 450 embarcacions, entre els que hi havia 34 medallistes olímpics.

En la competició també hi van participar les regatistes del Club Nàutic Cambrils Carla i Marta Munté en la classe 49erFX aconseguint finalitzar en una més que meritòria 24a posició i Món Cañellas en la classe Làser Standard, finalitzant en la posició 65 i a punt d’aconseguir la classificació pel grup Or.

Xammar, tancava així una setmana plena d’èxits que es va iniciar divendres al vespre amb la consecució del premi a Millor Navegant de l’any entregat per la Federació Catalana de Vela i en la qual també s’hi va premiar a 16 regatistes del Club.

Rate this post