Enguany estem d’aniversari i ho volem celebrar amb tothom! La Ganxet Pintxo arriba a una fita molt especial: ja suma 25 edicions convertint cada tapa en una experiència.
Des de la Cambra de Comerç de Reus, és un orgull veure com aquesta iniciativa s’ha consolidat com una de les cites més esperades del calendari, capaç de dinamitzar la ciutat i posar en valor el talent gastronòmic local.
Del 7 al 24 de maig, 37 restaurants de Reus oferiran les seves millors creacions en format tapa. Un any més, la Cambra organitza aquest ruta de la mà d’Estrella Damm i amb la col·laboració de l’Ajuntament de Reus i Reus Promoció, sumant esforços per generar activitat econòmica, social i cultural.
Aquest aniversari no serà un més. Hem preparat algunes sorpreses especials, com música en viu al carrer durant diversos dies i sortejos amb premis únics, pensats per agrair la fidelitat de tots els participants que, edició rere edició, feu gran la Ganxet Pintxo.
Convidem tota la ciutadania i visitants a sortir, a compartir, a descobrir nous sabors i a gaudir de l’ambient únic que es crea a Reus durant aquests dies. La Ganxet Pintxo és molt més que una ruta de tapes: és una celebració col·lectiva que impulsa la restauració, el comerç i el nostre esperit de ciutat.
Ens hi trobem!
Mario Basora
President Cambra de Comerç de Reus




