La marca La Piemontesa ha inaugurat aquest agost un espai dins del restaurant per la venda de productesĀ gourment
La Piemontesa ha implantat al seu establiment del carrer BatÔn, 32 de Reus el primer espai de la botiga Piemontesa dins del restaurant de la cadena, reforçant aixà la seva oferta de productes propis, entre altres.
Els nous taulells de producte oferiran als clients, tant del mateix restaurant com a aquells que acudeixin directament a comprar a la botiga, una gran varietat de productes gourmet.
Aquesta nova proposta ofereix una Ć mplia gamma de productes que abasta tant els propis elaborats o semielaborats per la marca, com són gratinats, carns, postres, pastes farcides o fresques i salses exclusives de La Piamontesa, que nomĆ©s precisen ser escalfats abans de consumir, com altres alternatives: conserves, embotits, olis, una Ć mplia bodega i, per descomptat, alguns dels ingredients secrets elaborats en exclusiva per La Piemontesa, que els clients no podran trobar en cap altra lloc, i que faran les delĆcies dels enamorats de la marca.
Com a complement a l’espai fĆsic d’aquesta nova iniciativa de La Piemontesa, tambĆ© estĆ disponible el take away i el servei a domicili (per producte de restaurant o botiga) i els clients de la marca podran accedir ben aviat a la pĆ gina web www.piemontesagourmet.com, que serĆ un espai virtual especĆfic en el qual podran trobar els mateixos productes que en la botiga online perquĆØ els pugui arribar directament a casa.
A mĆ©s d’aquesta novetat, l’establiment La Piemontesa a Reus seguirĆ oferint els serveis propis de restaurant com ha estat fent fins ara, amb totes les mesures de control i higiene que garanteixen la seguretat de tots els clients contra la Covid.