Inici La Guia del Camp La vintena edició de l’Exposició d’Artistes Locals de Salou es podrà visitar...

La vintena edició de l’Exposició d’Artistes Locals de Salou es podrà visitar fins el 31 de març a la Torre Vella

La vintena edició de l’Exposició d’Artistes Locals de Salou es podrà visitar fins el 31 de març a la Torre Vella

La mostra és oberta de dilluns a dissabte (excepte festius), de 18 a 20 h. L’aforament a la sala és limitat a sis persones, per motius de seguretat davant de la COVID-19

L’alcalde de SalouPere Granados, acompanyat del regidor de Serveis Culturals, Xavier Montalà, i dels regidors/es Julia GómezHèctor Maiquez i Pedro Madrona, ha visitat, recentment, la vintena edició de l’Exposició d’Artistes Locals de Salou, que es podrà admirar a la Torre Vella, fins al proper dimecres, 31 de març.

Els artistes que enguany exposen les seves obres són: Frank Russel BidoungaLlorenç CervellóM. Rosa Delgado (Rosy)Antonio GarciaBelarmina GómezDavid López (Gesart)Maria Antonia Navas (A. Navas 19)Ruth Quintana (Ruth. Q. J.)Roser RoviraFrancisca Sierra; Luigi Antonio TeccaHerminia Vicente; i Omar Zbari.

Les tècniques que fan servir els artistes triats són molt diverses, des de mixta, oli sobre tela, i acrílic, i fins a la fotografia.

L’alcalde Pere Granados, ha assenyalat que “l’exposició d’artistes locals és una trobada que té una llarga trajectòria i tradició entre nosaltres, i que serveix perquè les persones de Salou  que tenen una inquietud per les arts puguin expressar la seva creativitat i mostrar-la a la societat”.

Per la seva banda, el regidor de Serveis Culturals, Xavier Montalà, ha assegurat que “els nostres artistes mereixen també un reconeixement, i és per això que fem una exposició per tal que puguin mostrar el seu talent a tothom qui s’apropi”.

El regidor també ha explicat que “és un acte que iniciem cada any per la nostra Festa Major d’hivern, on tothom hi té cabuda, i que hem fet extensiu fins a finals de març perquè totes les persones puguin admirar la producció artística local”.

L’exposició romandrà oberta de dilluns a dissabte (excepte festius), de 18 a 20 h. Cal dir que l’aforament és limitat a sis persones, per tal de garantir les mesures sanitàries adequades.

Rate this post