El projecte ‘Oblidar Gaudí (de 100 a zero)’ de Salvador Juanpere, emmarcat en els actes de celebració del centenari de la mort d’Antoni Gaudí, proposa una reflexió artística sobre la seva figura a través d’una instaŀlació multidisciplinària que explora la transformació i difusió del seu imaginari al llarg dels darrers cent anys.
Com a complement de l’exposició es farà una edició seriada, numerada i signada del Llibre d’artista “G” amb un poema del poeta/traficant d’idees Vicenç Altaió, les fotografies de les cent obres de la instaŀlació Oblidar Gaudí i una separata amb un estudi crític de les obres de l’exposició i una anàlisi teòrica de Gaudí, la seva personalitat i el context històric, per part de la historiadora i curadora de l’art Teresa Blanch.
L’exposició compta amb el patrocini de la Fundació Privada Reddis i amb el suport de la Diputació de Tarragona i la ICEC (Institut Català de les Empreses Culturals).
Galeria Antoni Pinyol
Del 13 de juny al 15 de setembre.




